2010. január 4., hétfő

Friss cikkek, és elvetések

Egy cikk írása nem egyszerű. Először is kell hozzá az alaphangulat, ami nélkül az egész dolog kb. irci dogára hajazó valami lesz, vagyis minden, csak nem egy olvasható végtermék. Másodszor: ihlet. Már az ókori görögök is tudták, hogy a múzsa se csókol minden nap, hát így van ez velem is. Nem, nem akarom erőszakkal lesmárolni...Hamradszor: egy jó adag türelem. Amikor már nem tudom, melyik dal melyik volt, közben még nem értékeltem le, és hallgathatom ismét. Ha jó dalról volt szó, semmi baj, de egy rossz dal olyan mintha vízben fojtogatnának...
Hogy most miért írom mindezt? Azért, mert hiába végeztem ki 4 kritikát 2 hét alatt, sajnos a maradék többivel úgy el voltam havazva, mint jeti az alpokban. Ezért sajnos muszáj volt nyírnom a kereteken, így esett ki a projektek közül Otsuka Ai és a no3. Helyettük viszont egész januárra beterveztem magam, rendesen, még én sem tudom, hogy fogom mindezt megoldani, de igyekszem. És ne feledjétek: nagyon örülök a hozzászólásoknak a csetben, a cikkek alatt még inkább és ha tetszik a blog, legyetek rendszeres olvasók!
Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése